تیم ما شامل چه اعضایی است؟

خانه  >>  تیم ما

آرمان‌شهر کودکان به پشتوانۀ تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان برجسته در حوزه‌های مختلف معماری، شهرسازی و علوم مرتبط، با هدف ترویج و توسعۀ مفهوم شهر دوستدار کودک فعالیت می‌کند. تیم ما شامل اعضای شورای عالی راهبردی سمپوزیوم، اعضای کمیته علمی، اعضای داوری مقالات، اعضای هیأت علمی و داوری بین‌الملل، هیأت تحریریه و همکاران است.

اعضای شورای عالی راهبردی سمپوزیوم

شورای عالی راهبردی سمپوزیوم متشکل از مدیران شهری و اساتید برجسته است که با تخصص و تجربۀ بالای خود، به راهبری و هدایت استراتژیک نشریه کمک می‌کنند. این اعضا با ارائۀ بینش‌ها و راهکارهای نوآورانه، نقش مهمی در تحقق اهداف و چشم‌اندازهای آرمان‌شهر کودکان ایفا می‌کنند.

اعضای هیأت علمی

اعضای هیأت علمی آرمان‌شهر کودکان از اساتید و پژوهشگران برجسته دانشگاه‌های داخلی و خارجی دعوت می‌شوند. این هیأت با بهره‌گیری از تخصص و دانش گستردۀ خود، به تقویت مبانی علمی و پژوهشی نشریه کمک می‌کنند و با انتشار مقالات و نتایج پژوهش‌های علمی، سطح دانش و آگاهی در حوزۀ معماری و شهرسازی دوستدار کودک را ارتقا می‌دهند.

اعضای داوری مقالات

اعضای تیم داوری مقالات از میان متخصصان و پژوهشگران برجسته در حوزه‌های معماری، شهرسازی و علوم اجتماعی انتخاب می‌شوند. این تیم با دقت و شفافیت بالا، مقالات ارسالی را بررسی و ارزیابی می‌کند و با ارائۀ نظرات و پیشنهادات سازنده، به بهبود کیفیت مقالات و ارتقای سطح علمی نشریه کمک می‌کند.